• FAQ

    Vaak gestelde vragen over de behandelingen, lessen en praktijk beantwoord. 

     

  • je identiteitskaart
  • een klevertje van het ziekenfonds
  • comfortabele, sportieve kledij


Cash, Payconiq of bancontact

  • Behandelingen kinesitherapie worden na elke afspraak afgerekend. Je kan ook steeds je getuigschrift voor de mutualiteit aanvragen. 
  • Al onze andere bewegingsactiviteiten (Groepslessen, Personal training,...) betaal je op voorhand, online via mail of ter plaatse. 
  • via PC:

    klik rechts bovenaan op onze website op de groene knop "AFSPRAKEN" en kies voor LOGIN FITNESS ACCOUNT.  Log hier in met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. 

    Vervolgens kies je in het menu aan de linker zijde van het scherm: ROOSTER of het "klok" icoontje

     
  • via Smartphone:

    klik op de 3 zwarte lijntjes rechts bovenaan het scherm op onze website. klik dan onderaan op de groene knop "AFSPRAKEN" en kies voor LOGIN FITNESS ACCOUNT.  Log hier in met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord.

    Vervolgens kies je in het menu aan de linker zijde van het scherm het "klok" icoontje.
  • via PC:

    klik rechts bovenaan onze website op de groene knop "AFSPRAKEN" en kies voor LOGIN FITNESS ACCOUNT.  Log hier in met jouw e-mailadres en jouw paswoord. 

    Vervolgens kies je in het menu aan de linker zijde van het scherm: WEBSHOP of het "winkelkar" icoontje

     
  • via Smartphone:

    klik op de 3 lijntjes rechts bovenaan het scherm van onze website. klik dan onderaan op de groene knop "AFSPRAKEN" en kies voor LOGIN FITNESS ACCOUNT.  Log hier in met jouw e-mailadres en jouw paswoord.

    Vervolgens kies je in het menu aan de linker zijde van het scherm het "winkelkar" icoontje.
     
  • LET OP: het gebruik van de webshop in alleen mogelijk voor leden van BeBalanced.

    Nog geen lid? Contacteer ons voor meer info